2005-2012, ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α'
Σας ευχαριστούμε
ΑRTA PRESS

Καλοκαίρι στην πόλη

Δημοσίευση: 30-06-2007 - Τεύχος: Τεύχος 21 (Ιούνιος - Ιούλιος 2007)

Της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΣΚΑΛΤΣΑ

Ελένη μου,
Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά κόλλησα στην Άρτα με την παρέα και δεν μπόρεσα να έρθω. Ίσως το άλλο Σαββατοκύριακο, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη.

Έφτασα στην πόλη μου, νωρίς το απόγευμα Παρασκευής. Μετά από το πολύωρο ταξίδι, ένας παγωμένος καφές ήταν ακριβώς ό,τι χρειαζόμουν. Το ραντεβού με τους φίλους μου ήταν στο Mito del Puente,  ένα ωραίο καφέ, με θέα το θρυλικό γεφύρι. Δίπλα ακριβώς στο καφέ υπήρχε ένα υπέροχο μεζεδοπωλείο, το Μέλαθρον, όπου, στη συνέχεια, απολαύσαμε  νόστιμους μεζέδες και πιάτα της ώρας.  'Ηρθε η ώρα να πάμε στο κέντρο της πόλης.  Η κεντρική πλατεία ήταν γεμάτη από κόσμο. Οι επιλογές πολλές. Επιλέξαμε  κάποια café που ταίριαζαν στο γούστο μας. Πρώτη στάση στο café Lebobo, ένα νεανικό  και μοντέρνο μαγαζί. Δεύτερη στάση, για ένα ποτό αυτή τη φορά, στο café Picolo, ένας όμορφος χώρος με ιδιαίτερα καλή μουσική. Και αργά το βράδυ, καταλήξαμε στο club Κιβωτός. Σφηνάκια, καλή διάθεση και χορός μέχρι το πρωί.
Το ξενύχτι δεν μας πτόησε καθόλου. Έτσι ξεκινήσαμε με όρεξη την επόμενη ημέρα, από νωρίς το πρωί. Το ηθικό ακμαίο  και η διάθεση στα ύψη. Τον πρώτο μας πρωινό καφέ, τον απολαύσαμε  στο café Retro,  ένας πρώην μουσικός χώρος που τώρα ανοίγει από νωρίς το πρωί.  Περνάμε για ένα  σάντουιτς στα Goody's. Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε  και ένα δεύτερο καφέ για να ξυπνήσουμε για τα καλά και να συνεχίσουμε τη βόλτα. Επιλέξαμε  το Etage, που βρίσκεται  στην κεντρική πλατεία. Χαρήκαμε ιδιαίτερα όταν συναντήσαμε  γνωστές φάτσες από την προηγούμενη βραδιά. Το café  είναι ένας ζεστός  χώρος με ευχάριστο περιβάλλον. Ακριβώς απέναντι βρίσκεται μια διαχρονική αξία: το café  Maxim με το μοντέρνο ντιζάιν.
Έφτασε η ώρα της μπύρας. 120 ετικέτες μας περιμένουν στο Beer Hause Foggs. Όπως ήταν επόμενο η μπύρα μας άνοιξε την όρεξη. Κατηφορίσαμε  χωρίς  δεύτερη σκέψη προς το γεφύρι, όπου  δύο στέκια  καλύπτουν  τις ανάγκες  ακόμη  και του πιο απαιτητικού. Εδώ μπορείς να γευτείς  από μεζέδες μέχρι κυρίως πιάτα. Ταβέρνα Πρωτομάστορας και ταβέρνα Γέφυρα. Κι αν κάποιος από την παρέα προτιμά  μαγειρευτό φαγητό η λύση είναι : Αρτινόν. Και αν επιθυμήσει ψάρι, μια βόλτα μέχρι την ψαροταβέρνα Αμβρακικός του Πάνου Κατσαντώνη στην Κορωνησία είναι ό,τι πρέπει.
Αφού φάγαμε και ήπιαμε, ήρθε η ώρα για παιχνίδι.
Ξεκινήσαμε από το Toy, ένα café που προσφέρεται  για τάβλι και κάθε λογής παιχνίδια. Αμέτρητες κόντρες και πολύ γέλιο. Κανείς όμως δεν μπορεί να αντισταθεί  σε μια κόντρα μπιλιάρδου.  Η πρόταση είναι μία: Planet. Για να πάρουμε τα emails μας επιλέξαμε  το X-zone. Καθαρό περιβάλλον,  πολύ δροσιά και πολλές οθόνες. Έφτασε το απόγευμα και σαν να ξαναπεινάσαμε. Ήρθε η ώρα  για μια γευστική κρέπα. Πού αλλού; Parrot, εγγύηση και γρήγορη εξυπηρέτηση. Μια κοντινή απόδραση από την πόλη είναι στο  Μνημείο με τη απέραντη θέα.  Φύγαμε για καφέ εκεί. Μια διαφορετική επιλογή γι'αυτούς που φοβούνται τα ύψη, είναι  το ολοκαίνουργιο café Zener. Βρίσκεται δυτικά της πόλης και είναι γνωστό για τις άγριες κόντρες στο τάβλι.
Νωρίς το βραδάκι κατηφορίσαμε ξανά στο κέντρο της πόλης. Εκεί δίπλα στο αρχαίο θεατράκι μας μύρισε κάτι καλό. Είχαμε καιρό να απολαύσουμε μια κλασική πίτσα Venezia. Σε πολύ κοντινή απόσταση από την πιτσαρία μπήκαμε στο café  Allure. Εντυπωσιαστήκαμε από την  υπέροχη αυλή του, μια μικρή όαση στο downtown.Η βραδιά συνεχίστηκε με ποτό στο café bar "S". Χαρακτηριστικό  του μαγαζιού η lounge  μουσική  και τα υπέροχα κοκτέιλ μοχίτο. Με τόσους καφέδες και ποτά  έπρεπει σίγουρα να φάμε κάτι γιατί  ακολουθούσε μια μεγάλη νύχτα. Τα βήματά μας, μας οδήγησαν στην Αγία Θεοδώρα. Μην τρελαίνεσαι. Δεν είχαμε σκοπό να εκκλησιαστούμε νυχτιάτικα, αλλά να φάμε στην ταβέρνα - μεζεδοπωλείο Αθήρι. Ο Γιάννης  έχει καταφέρει να  μας κεντρίζει το ενδιαφέρον με κάτι καινούργιο και διαφορετικό. Αυτή τη φορά με παραδοσιακά πιάτα από ολόκληρη την Ελλάδα.Ζαλισμένοι από το ωραίο κρασί αναζητούμε  ένα χώρο διασκέδασης που να συνδυάζει ωραία θέα και δυνατή μουσική. Δεν χρειάστηκε δεύτερη σκέψη. Club Μύλος. Είναι περιττό  να σου πω τι ώρα καταλήξαμε στο κρεβάτι μας.
Το επόμενο πρωί είπαμε να "αποτοξινωθούμε" λιγάκι. Έτσι βρεθήκαμε στο 5Χ5 Play Football Club, στους Αγίους Αναργύρους, όπου δώσαμε  ένα καλό ματς ποδοσφαίρου. Για χαλάρωση έπεσε η ιδέα να πάμε στο ξενοδοχείο Arta Palace,  όπου λειτουργεί SPA. Αναζωογονημένοι και με ανεβασμένη διάθεση, είπαμε πως ήρθε η ώρα  η χαμένη ομάδα να πληρώσει το στοίχημα, κερνώντας μπύρες. Κι επειδή μια μπύρα  δεν αρκεί αλλά χρειάζεται  και καλό φαγητό για συνοδευτικό, η επιλογή ήταν το Στέκι Βλαχέρνας, δίπλα σ΄ έναν ιστορικό τόπο. Επιστρέφοντας στην πόλη νιώθαμε την ανάγκη για έναν απολαυστικό καφέ στην πλατεία Μονοπωλείου, στο διαχρονικό Πέτρινο. Όλως τυχαίως πληροφορηθήκαμε ότι άνοιξε ένα καινούριο μαγαζί με φαγητό και καφέ. Το Καταφύγιο. Ξεκινήσαμε αμέσως για εκεί και μετά από 17 χιλιόμετρα βρεθήκαμε σε ένα μέρος με καταπληκτική θέα προς τη λίμνη Πουρναρίου. Στην επιστροφή μας σταματήσαμε  στο Καρνάγιο,  δίπλα στο γεφύρι και ψαρομεζέδες. Ακριβώς δίπλα  υπάρχει  για τους λάτρεις  της ιταλικής κουζίνας και των ιταλικών γεύσεων, η πιτσαρία Rusticana.  Αφήσαμε για μετά την γευστικά πρωτότυπη Al ma ma  με το δροσερό της κήπο, στο  κέντρο της πόλης . Μας έμειναν λίγες ώρες ακόμα και είπαμε να τα προλάβουμε όλα. Συνεχίσαμε με μπύρα στις Ζάλες. Μετά στο Μαντείο για λίγη ακόμα μπύρα συνοδεία μεζέδων και κλείσαμε τη βραδιά μας πανηγυρικά στο Yap Yum.
Ουφ, αυτά τα λίγα...

Φιλιά, Κατερίνα

Υ.Γ.  Πέρασα τόσο καλά στην Άρτα, για αυτό καλύτερα να μην με περιμένεις ούτε το επόμενο Σαββατοκύριακο.