2005-2012, ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α' | |||||||||||||||
Second Life Την τεράστια κίνηση που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα στο Internet, όλοι την γνωρίζουμε. Επίσης ξέρουμε την δύναμη που έχει να κοινωνικοποιεί τα άτομα που μπαίνουν σ’ αυτό, κι ας μην είναι αυτό που λέμε 'Κοινωνικοί'. Με άλλα λόγια ο καθένας μπορεί να συζητήσει για όλα τα θέματα που τον ενδιαφέρουν ή τον απασχολούν, να προβάλει τις απόψεις του ελεύθερα και χωρίς περιορισμό, με όποιον επιθυμεί, οποιαδήποτε στιγμή μέσω Forums και Chat Rooms. Από την άλλη, το εμπορικότερο παιχνίδι όλων των εποχών, το Sims της Electronic Arts έχει δημιουργήσει από μόνο του ένα είδος, το Life Simulation, το οποίο με απλά λόγια είναι μια εικονική εξομοίωση η οποία απεικονίζει ρεαλιστικά..τη ζωής μας. Το πάντρεμα αυτών, επεδίωξε και ίσως πέτυχε το πρόγραμμα Second Life της Linden Lab. Είναι δηλαδή ένας ρεαλιστικότατος και τρισδιάστατος κόσμος, όπου σύμφωνα με την εταιρεία φτιάχνεται και διαμορφώνεται από τους 'κατοίκους' του. Εκεί μέσα υπάρχουν τα πάντα: Μια ισχυρή οικονομία (με τα λεγόμενα Linden Dollars), επαγγέλματα για να κάνει κανείς, αγορά (εικονικής) γης, και πολλά ακόμη. Ξεκινά δηλαδή ο οποιοσδήποτε καινούργιος με μια περιορισμένη κατοχή γης και μερικά Linden Dollars, τα οποία τα χρησιμοποιεί όπου και όπως θέλει. Νοικιάζει διαμέρισμα, πιάνει δουλειά, πηγαίνει σε εστιατόριο να φάει, επενδύει σε αγορές, πηγαίνει στο κομμωτήριο, και πολλά άλλα μη συνηθισμένα, αλλά αλληλεπιδραστικά, αποκλειστικά και μόνο στους εθισμένους..με την επικοινωνία! Ίσως και να ναι η μετεξέλιξη της επικοινωνίας του Internet, αφού όσοι μπαίνουν έχουν τη δυνατότητα να μιλήσουν μεταξύ τους, να ανταλλάξουν απόψεις, να κάνουν φιλίες κτλ. Δηλαδή είναι ένα μεγάλο Chat Room με πιο φιλικό και ρεαλιστικό περιβάλλον. Όλα αυτά κοστίζουν μόλις 9.95$ το μήνα (ο πρώτος μήνας είναι δωρεάν) και με σχεδόν 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους “κατοίκους” στο ενεργητικό της, έχει ήδη στο τσεπάκι την επιτυχία..Το θέμα είναι αν θα συνεχίσει ή αν θα είναι απλά μια περιοδική νέα μόδα (που θα ξεπεραστεί κάποτε). | |||||||||||||||